.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتفاع سیل در مازندران 1.5 تا 2 متر / نگران فردا و پس فردا هستیم

شمال نيوز-مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه سیل شب گذشته غرب مازندران تلفات جانی نداشت، ابراز داشت: ارتفاع این سیل 1.5 تا دو متر بوده است.

هادی خنجری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت سیل 2 شهرستان نوشهر و چالوس در استان مازندران، اظهار داشت: با گزارش سیل، نیروهای امدادی در بخش امداد و نجات وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه سیل شب گذشته غرب مازندران تلفات جانی نداشت، ابراز داشت: ارتفاع این سیل 1.5 تا 2 متر بوده است.

خنجری با اعلام اینکه خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده بیشتر آبگرفتگی منازل است، بیان داشت: تدابیری از سوی فرمانداران برای کمک به سیل‌زدگان اندیشیده شده است.

جاده در این سیل از بین رفت

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با بیان اینکه در این سیل منازلی که در مسیر و حریم بستر رودخانه‌ها قرار داشتند، دچار خسارت شدند، گفت: به دلیل بالاآمدن آب، خساراتی به لوازم زندگی مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس در حوزه شهری وارد شده است.

وی از تخریب چند دهنه پل در مناطق شهری و روستایی شهرستان چالوس خبر داد و تصریح کرد: همچنین خساراتی به راه‌های مواصلاتی وارد شد و راه‌ها در این مناطق دچار آبگرفتگی شده است.

خنجری با اشاره به اینکه در برخی از مناطق سیل‌زده نیز جسم جاده از بین رفته است درباره میزان احتمالی خسارت‌ها نیز گفت: هنوز برآورد کاملی از میزان خسارت‌ها انجام نشده است.

نگران فردا و پس فردا هستیم

وی با اعلام اینکه مقرر شده است در جلسه‌ای میزان خسارت‌ها برآورد و ارزیابی شود، یادآور شد: بارندگی همچنان در این مناطق ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به اینکه با توجه به گزارش هواشناسی نگران فردا و پس فردا هستیم، ادامه داد: برای روزهای آینده نیز بارندگی گزارش شده است.

وی از حضور هلال احمر، اداره راه، اورژانس و سایر نهادهای خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: مدارس در دو شهرستان و مناطق سیل‌زده تعطیل اعلام شده است.

تصمیم درباره تعطیلی مدارس با مقامات محلی است

خنجری درباره احتمال تعطیلی مدارس در روزهای آینده بیان داشت: تصمیم درباره تعطیلی مدارس با مقامات محلی است و در جلسه امروز در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از منازل افراد سیل‌زده قابل سکونت نیست، گفت: فرمانداران این دو شهرستان پیگیر هستند که افراد سیل‌زده را در مساجد، مدارس و خانه‌های سازمانی انتقال دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از اسکان 50 نفر از افراد سیل‌زده خبر داد و اظهار داشت: ممکن است این میزان افزایش داشته باشد.

خسارت جانی نداشتیم

وی علت اصلی بروز سیل در شهرهای غرب مازندران به ویژه نوشهر و چالوس را متفاوت با شهرستان بهشهر برشمرد و تصریح کرد: بارش شدید منجر به وقوع سیل در نوشهر و چالوس شده است.

خنجری همچنین درباره شایعات خسارت‌های جانی سیل اخیر مازندران گفت: تنها موردی که از امروز به ما گزارش شده است، فوت ناشی از سکته یک مرد 65 ساله بوده که علت غیرسیلی داشته و ارتباطی با موضوع سیل نداشته است./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.